вторник, 24 май 2022 г.

Това е тъпо!

                                                                                        





Това е тъпо!

Веднъж един познат реши, че трябва да ме постави на място като ме засегне с букви, които употреби в изречение.

- Това, което правиш, е тъпо - започна обработката си срещу мен, той.

- Моля!?

- И да ми се молиш, това не ти помага! Аз на твое място не бих написал и ред. Все пак писането ти е тъпо. -продължи познатия да ме атакува с букви оформени в изречения.

- Радвам се, че ти е харесало, тъпото ми писане. Значи оказва се, че съм новатор! То писания всякакви, но да се сътвори нещо особено тъпо, трябва интелект… Не мислиш ли? – започнах и аз  обработката си с букви в изречения, за защита на личните си творения.

- Какво да му мисля? – отвърна ми познатия и вглъби поглед в джиесема си очарован от картинки показващи, охолен живот.

Е не всичко в творенията ми блести като огледало, не всичко сладни, но поне, когато горчи е заслужено!... -усмихнах се самичък мислено на себе си аз, и отминах тъпото безразличие на „Джиесема“ мислещ се за човек!

В.Софин 24.05.2022год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар