вторник, 19 юли 2022 г.

Баш Самоков

 

                                                                         





                                                      Баш Самоков

    Налага ви се спешен преглед в болница. Отивате на регистратурата да щипнат малко от парите в кесията ви, преди да се явите пред лекаря. Задават ви обичайните въпроси.

„Къде сте роден? Къде живеете?“

Отговаряте:

„Аз ли? Роден съм баш в Самоков. И живея баш в Самоков!“

 Оформят ви документ, щипват шейсет лева от скромната ви кесия, и насочват към кабинет. Там лекарят прилежен, преглежда документа преди да пристъпи към прегледа. Изведнъж ви поглежда озадачено:

–Извинете ме господине, но бихте ли ми обяснили, къде се намира този ваш град, Баш Самоков.

Вие отговаряте също озадачено:

„Па я съм оттам…“

„Ама Баш Самоков!?“ – гледа ви с недоверие лекарят.

Отговаряте и вие придобил, недоверието:

–Да! Не е баш София, но все пак е Самоков!

В.Софин 


Няма коментари:

Публикуване на коментар