четвъртък, 8 ноември 2012 г.

Дебат

Събрали се на конгрес Бензин,Вода и ток. Всеки от тях започнал да спори кой е виновен за постоянно вдигащите се цени в България.
Водата взела думата.В своята реч тя категорично отказала да се признае за виновна:
-Не съм аз тази,която тормози хората с високи налози. Слънцето,то единствено е виновно. Постоянно ме изпива,вечно жадно .От мен не остава почти нищо. Затова и капката,която остане,е така безбожно скъпа.
Взел думата Бензинът:
-Аз също не съм виновен за нещастието на хората! Колите поглъщат алчно всяка останала капка от мен. Откакто нараснаха неимоверно в света,аз горкият,намалявам лавинообразно. Скоро ще изчезна съвсем. Икономиките на страните ще се разпаднат и ще настъпи крах! Ако има някой виновен,това са колите,жадни за мен!
Най накрая думата взел Токът:
-Какво да кажа аз! След поредицата сериозни земетресения атомните електроцентрали започнаха да затварят врати за мен. Помагаше ми Водата да съществувам,но и тя,както каза,е на път да изчезне. Единствено сега се надявам на помощ от Вятъра. Но и той е непостоянен,също като различната политика по света. Тъкмо надуе мощен бузи вляво, аз светна и набера скорост,вземе,че обърне рязко вдясно. Аз,Токът, започвам да примигвам затормозен и аха да изгасна. Осветлението по света постоянно се увеличава. Опитвам с висока цена да контролирам нещата,но уви,не се получава. Слепци са хората,не виждат как планетата земя се задъхва-земетръси,пожари,циклони... Всеки ден кошмари. Самовлюбени,те ще изчезнат,щом и ние,които им помагаме,изчезнем. В това няма съмнение! Никакво съмнение!
Това казал Токът,а делегатите на конгреса се съгласили с него. Накрая стигнали до решение:
В днешното смутно време повечето хора са станали мързеливи. Вече почти са се отказали да ходят пеша. С автомобилите си се качват дори в планината. Без осветлението на тока не могат да си представят живота въобще! Вече пият минерална вода,като,че ли тя е чиста в замърсената от тях природа. После се чудят на многобройно възникналите болести и проблеми,които са задушили света. Алчността да придобие и обсеби всичко ще унищожи човека,но той сам си е виновен.Затова не трябва да го съжаляваме!

 В.Софин

Няма коментари:

Публикуване на коментар