събота, 26 януари 2013 г.

Практичен човек!



Пред  дома на заможен човек били паркирани пет автомобила. Приятел който му дошъл на гости, видял колите и го попитал:
-Всички автомобили ли са твои?
-Не, как можа да си го помислиш! Само една е моя! –отвърнал заможния стопанин.
-А другите, да не са на комшиите? –попитал учуден приятелят.
-Не, те са на съпругата ми, на сина и дъщерята. -отговорил учуден на свой ред стопанинът.
-А, петата, чия е?
-Взех една и за тъщата. Често се оплакваше, че я болят краката, като ходи на пазар. За това, по молба на съпругата, реших, че баба ми има право и,като човек практичен и добър купих още една. –отвърнал заможният човек.
-Добре де, не може ли да се возите само в един автомобил? –попитал любопитен приятелят.
-Как в един, аз да не съм такси! Всеки сам, да кара и да си носи отговорността! Нали знаеш, че имам любовница? За да и спестя пари за такси, като добър самарянин  и купих кола. Когато ми се наложи, да идва бързо на горещите ни срещи.
-Ей приятелю, ти си бил богат човек бе? -смаял се гостенинът.
-Кой аз, не! Чисто и просто съм практичен човек! Помислил съм за всичко! –отговорил стопанинът и затворил любопитната уста на приятеля си.
                                             Бяла спретната къщурка,
                                             с пет коли отпред,
                                             младо гадже за притурка -
                                                 ей, това си е късмет!
В. Софин

1 коментар:

  1. В днешно време е така,но шофьорите трябва да садят дървета за да има живот на тази планета!!!

    ОтговорИзтриване