вторник, 27 февруари 2018 г.

Храна за очите

      Докато слизам по-стълбите към Метро станцията пред мен блясва великолепна гледка. Пълни очите ми с красота. Изцяло очарован се осмелявам да я последвам. Излъчва невероятен сексапил. Усещам силата и с която ме дърпа към себе си. Чувствам се невероятно слаб. Не устоявам. Хуквам след нея огладнял като куче за салам. Внезапно тя се превръща в уплашена сърна и се отдалечава с бяг. Почувствал отчаянието и  продължавам да я следвам. Превърнал съм се в тиха сянка, която пълни очите си с красота. Огладнял от чувства не само и се наслаждавам. Храня се. Запълвам празнотата в душата си.
  Внезапно зад ъгъла под стълбите на спирката на Метрото изскача млад мъж, който посреща с усмивка момичето си. Целува го нежно, сякаш не го е виждал от години. Хваща ръката му и двамата изчезват сред тълпата. Аз оставам сам на спирката, разпилян и отчаян от незабравимата, чувствена и сладка ПОХОДКА, видяна у младата дама, която ме бе накарала да я последвам.
В.Софин 

Няма коментари:

Публикуване на коментар