петък, 16 февруари 2018 г.

Любовта...

  Тя идваше към мене. Беше на един дъх разстояние. Протегнах ръце оскотял. Избяга! Опитах се да я върна. Повиках я нежно. Не ми обърна внимание. Подгоних я. Не ми даде шанс. А толкова много исках да я прегърна. Да я почувствам в себе си! Уви!
    Нощта, звездната нощ избяга. Денят се роди в светлина и запали чувство в гърдите ми. Слънцето облиза в далечината върха на планината и бавно, почти мързеливо пропълзя с един от лъчите си към моето лице, което все още опечалено търсеше нещо. Любовта, която си отиде, изгря в очите ми, отново. Премигна щастлива от срещата, погали косата ми, плъзна се към устните, целуна ги, плъзна се чувствено по-брадичката ми, и избяга усмихвайки се в реката, която вдъхновено я пое и отнесе копнежа ми надалеч, към всички влюбени. Те нетърпеливо чакаха лъчите и, за  да бъдат облъчени от невероятните чувства, които кипят във всяка една душа, търсеща любов.
В.СОФИН  

Няма коментари:

Публикуване на коментар