вторник, 20 ноември 2018 г.

Евала на системата, брат!

  - Убаво нещо това системата брат! Убаво! –похвалил  управляващата коалиция, Генко.
-Да бе... Ами пенсиите, ами заплатите, цените? –оспорил веднага казаното,  Чунчо, братът.
-Да ама, ако не беше системата у болницата, бях си пътник...!
-Да ама... –промецал Чунчо.
-Никакво ама! Ако не беше тя, днес немаше да съм кмет и да ти казвам кво да праиш!
-Да ама... –опитал отново да мецне, Чунчо.
-Нема такова, ама! Има система. Даваш рушвет, печелиш! Зяеш на площада, гълташ въздух...!
-Да, но...
-Никакво, но! Ако не беше системата, немаше да ме има и мен, Генко...
-Оти? –попитал плахо очакващ прекъсване, Чунчо.
-Оти си прост, затова! Мене системата ме е създала, та ти ли брат ми, мене ще бутнеш!?  По скоро аз бих те разнесъл на площадо с бой...
-Къде?
-Където ти е мястото... На топло у затворо... Там!
-Ами бандитите дето се разхождат на свобода...?
-Они са направили правилнио избор. Със системата са заедно, крадат лежат за кокошарство и толкоз... Но вие, вие брат ми сте истинската опасност... Току виж трекнало ви, да изградите ваша система, а такова нещо нашата милата с бонуси, добре  направена, изпитана, не дава...!
В.Софин  

Няма коментари:

Публикуване на коментар