петък, 28 декември 2012 г.

Високо кръвно

      Лекар се интересува, от кръвното налягане на пациент:
-Вдигаш ли го? -попитал болният той.
-Ами, вдигам го докторе, вдигам го. То ако не го вдигна, жената току виж си намери по- кадърен мъж и ме напусне. -отговорил уверено пациентът, мислейки, че лекарят се интересува от любовният му живот.
-Но аз, те питах за кръвното. Нали каза, че имаш проблеми? -попитал болния пациент лекаря.
-Когато се ядосам докторе, веднага го вдигам. Кръвта ми кипва, чак треперя целият съм в нерви от това вдигане. Всеки божи ден следя, как вдигат цените по магазините. Единствено заплатите и пенсиите на нас обикновените хора остават ниски. А кръвното, пустото кръвно, все расте ли расте, също като обещанията на нашите умни управляващи:,,Животът ще бъде по-хубав от песен". Те твърдят, че сами трябва да си го направим такъв.
,,Затягайте коланите!", само това повтарят, а не знаят, че някои от нас , вече и коланите са си продали за хляб. Просто няма, какво да стягаме повече, освен старите куфари с еднопосочен билет за чужбина. Но с това високо кръвно и до границата, не ще мога да стигна. Току виж съм се гътнал едва тръгнал. Жената, ще си намери друг мъж. Поне за нея всичко да бъде наред.
-Ще ти предпиша хапчета за успокоение. -казал лекарят на пациента.
-Но, аз съм спокоен! Щом дрънна две три ракии, ставам толкова спокоен, истински упоен с
моя сън любовен! Ракията докторе е универсалното лекарство за нашенеца. Никакви хапчета не могат да помогнат
На това твърдение лекарят не могъл, да възрази нищо. Само поклатил умислено глава на пациента и казал:
-Здрав си! Щом можеш да пиеш , нищо ти няма!
-А браво, така кажи докторе! Пък аз се бях притеснил за нищо. Съвсем друго е човек, да знае.
Ако не за него, поне жена му да не се притеснява.
В.Софин

Няма коментари:

Публикуване на коментар