неделя, 30 декември 2012 г.

Диета

       Специалист, лекар по- вътрешни болести посъветвал пациент, да не ляга при жена си. Да не спи при нея, поне месец.
Когато болният дошъл отново на преглед, състоянието му било по-лошо от преди. Целият треперел като вейка.
-Диетата, която ви предписах господине, спазихте ли я? Като гледам, явно не сте я спазили? -попитал строго лекарят , пациента.
-Не съм я нарушил докторе. Преди все аз ходех при жена си , но откакто ми забранихте, не ходя. Тя идва да си ляга при мен! - отговорил пациентът, уверен, че е спазил предписаната диета от лекаря.
-Но, как така, това се е получило? -заинтересуван попитал докторът.
-Ами, ние с жената отдавна спим в две отделни стаи. Преди забраната, често посещавах съпругата си, но сега, тя милата идва при мен. В нейната спална докторе, вие на мен като пациент, категорично ми забранихте да влизам! .отговорил спазилият диетата пациент.
В. Софин

Няма коментари:

Публикуване на коментар