неделя, 24 октомври 2021 г.

Притеснение

                                                                                                 






                                                      Притеснение

-Притесниха ме… -оплаква се приятел на друг при излизане от преглед в лекарски кабинет.

-Ковид!?! -плаши се приятелят и се дърпа настрани с бързина за която би му завидял и най-опитният атлет на бягане.

-Не! Притесниха ме, защото в джоба ми скрита, недопита, двестаграмката с водката, откриха!...

-Е, и!?

-Ами не само я откриха, но ме и лишиха…

-Взеха ти я?

-Не! Просто я изпиха!

-Лекарят си е позволил това?

-Е излезе ми с теорията за рождения ден… Имал годишнина…

-И ти се подаде?

-Нямаше как… Прегледът си е преглед. Не трябвало да пия без поводи. Разбирам го все пак е рожденик… Но беше притеснително… Помисли! Само една, двестаграмка. Друго е кило да бях отнесъл…

-Отнесъл!? -вдига неразбиращ рамене, приятелят.

-Ами щях да взема двайсет дни болнични… Останах си само с три мизерни… То дървата ли да нацепиш за зимата. Данъците ли да платиш, ток вода и телефон. А да не забравя и Интернет. Да не казвам и за опашката, където бият ваксини срещу ковид19. А за зелените сертификати да не казвам…

-Ей, нашенец! Па това си е много пиене…

-Пиене!?

-Ако дадеш по кило навсякъде пред институциите в това число, ако ти се счупи дръжката на брадвата, трябва и там да се изръсиш с бутилка при майстора…

-Ей, вярно бе!... Не бях помислил за това въобще. Добре стана, че се разминах само с двестаграмката. А и лекарят каза, че не е добре за черния ми дроб да пия… Та затова му я дадох! Доброволно.. Но още се чудя дали ми беше правилно решението! Все пак това си е пиене, нали? Макар и малко, колкото за вътрешна дезинфекция, приятел…

В.Софин  24.10.2021год.


Няма коментари:

Публикуване на коментар