вторник, 5 октомври 2021 г.

Бисери от преброяването в България

                                                                                       


 





Нашата преброителка, симпатична млада дама ни хвана половин сектор за преброяване в кварталното кръчме. Тя доволна, ние преброени  

      Тука в Англия не се ли преброиш, глобата е 1000 пандура. Няма значение откадя си, живееш ли тука си длъжен да се бройкаш.

  ......не ти фащам мисълта...........моите питиета ги знам, преброй си твоите..........може и електронно, таман ше ми кажеш как............

     В къщи дойде преброителка. Мало остана да счупи вратата и звънеца от звънене и клопане. Добре, че е метална. Нямаше маска. При въпроса ми къде и е специалната маска по която да я разпозная, че е преброител тя ме увика и си сложи медицинска маска от еднодневките. Поисках да се легитимира. Извади от чантата си нещо като бадж увит с една връв и ми го показа от около 3 метра разстояние защото вече звънеше и на комшиите. Как щеше да ни преброи едновременно не ми стана ясно. В края на краищата не пожела да ми вземе кода. Сега съм преброен, но никой не ми взема кода. Дано нямам проблем.

           Дори не отворих вратата на преброителя. През шпионката изглеждаше секси.  Ама и секси мъжете имат примерно СПИН.

С Ганя трябва компромиси - или преброяване, или ваксина.

Това е най-бездарният и тъп народ, който може да съществува в целия Космос. Той даже е неспособен и да се преброи.


Няма коментари:

Публикуване на коментар