петък, 26 май 2017 г.

На имунизация


     Всяка есен шеф на фирма подлагал на задължителна имунизация работниците си. Целта му била никой от тях да не успее да вземе болнични за грип, защото имало много за вършене. А това, както казват американците, струва много пари.

   Иванчо служител в същата тая фирма цъфнал с недоволна, почти уплашена физиономия пред лекарския кабинет. В очакване да го повикат, пристъпвал от крак на крак и мърморел под нос нещо неразбрано. Когато видял гримасата на поредния излизащ държащ се за дупето, Иванчо бил готов да се оттегли. Направо искал да избяга, но заповедта на шефа го заковала на място. Отвътре прозвучал недоволния глас на лекаря.

-Хайде следващия! Нямам цял ден на раз положение! Какво се кумите пред вратата? Влизайте!

Влязъл Иванчо и веднага задал въпрос на лекаря:

-Извинете! Исках да попитам... А това ще боли ли?

-Надали! –отвърнал доктора сигурен в казаните думи и приготвил голямата спринцовка пред погледа на Иванчо, който се осмелил да каже:

-И на мен така ми казаха, но мисля, че ще боли! Нали докторе?

-Не, няма! Ще гали!

-Като гледам в иглата, едва ли! –осъмнил се Иванчо, този път с подходящо хрумнала му рима.

-Ти какво? Няма ли да завъртиш дупенцето? –пошегувал се лекаря съзрял пребледнялото от страх лице на Иванчо.

-А друго не мога ли да завъртя? –попитал той с внезапно никнала на физиономията, лукава усмивка.

-Ти завърти първо него, да те боцна, пък после, ако ти е останал кураж, може и друго да завъртиш!

 Иванчо се престрашил и отлепил, здрав шамар на лекаря.

-Ти какво? Защо биеш?

-Нали казахте, да завъртя? –вместо отговор задал въпрос Иванчо.

-Ама това след като... –тука го прекъсва пациента, който продължава:

-Ме боцнеш, нали докторе? Е аз реших да те изпреваря, за да видя дали ще те боли. Боли ли докторе?

Ядосан лекарят изфучава на висок глас:

-Не ми се прави на умник! Ако ще сваляш гащите сваляй, ако не, вън от кабинета ми!

-Свалям аз свалям, ако има нещо да оправям! –издекламирал поредната си рима дошла ненадейно бликнала от устата на Иванчо, който тръгнал да откопчава колана на панталона си.

Внезапно пребледняло лицето и на лекаря, който изпуснал от ръката си готовата с ваксина спринцовка.

-Вън! –изкрещял той и посочил вратата на Иванчо.

Тъкмо излизал той облекчен, когато се досетил за нещо и казал:

-Спокойно докторе! Не ме гонете! Сам излизам. Ама моля ви, сложете подпис тука на документа, че съм имунизиран. Не за друго, а после да не ме тормози с глоба шефът.
В.Софин 

Няма коментари:

Публикуване на коментар