неделя, 12 ноември 2017 г.

"Мама му...!"

    Ей!!! Мама му...! Мама му...!
Брей да ти се и не види! За малко да забравя, че ползвам ядосан чужди епитети,бликнали от яростта на предателството. Току виж мнозинството ме обявило за непоправим плагиат. Пък аз съм само изнервен човек, разочарован в новия двадесет и първи век!
Вместо „Мама му...!“ и „Старата му мама...!“, може да ползвам: „Ех мамо! Що така бе мамо? Вместо силното ти рамо, от теб приятелю, изпитание само!“
Лошото е, че пак ще ме определят, като плагиат. Тогава?
Ами сменям мама с татко, нали. Все пак модерното, новото, по- приятно звучи.
За това пробвам с татко му, баща му, чичо му, леля му, братовчедите и накрая себе си. Тюх, тюх, да му се и не види! Така няма да има обидени, но за това е нужно ,първо сам да се нараня.
 Почвам с некадърник, дръвник, особняк, и разбира се ироничен плужек, който се въвира на всякъде, където е необходимо, а и да не е пак пъха любопитен нос в супата на другите. След епитетите прозвучали на глас от мен за мен, минавам на основното ястие, дъвчейки хората около мен. Виж природата не закачам, тя мен бъзика. И с право, тя си играе с мен като пълни обувките ми с вода и милва грубо врата ми в студено време. Напълно заслужено, нали?
В.СОФИН 

Няма коментари:

Публикуване на коментар