неделя, 16 юли 2017 г.

Намерил решение


-Какво правиш?

-Гледам четката как боядисва!

-Нали ти боядисваш!?

-А не! Мен ме мързи. Само я придържам. Ето виж, как сама тя си топва от боята и я нанася върху тръпнещата от щастие, олюскана пейка.

-Сигурен ли си?

-Е аз, не! Но четката явно мисли така. Защото виж! Ето, как направо рисува шедьоври, за които аз самия, нямам талант.

-Мога ли и аз да я поддържа?

-Може, защо не! Заповядай! Само внимавай! Дръж я здраво, защото може да те изненада и вместо шедьовър ще ти нарисува капки, които ще загрозят пейката! А ние с теб приятелю не искаме да е така нали?

    След като дал наставления на любопитния комшия, Тошо внезапно се почувствал като Том Сойер, който някога също се бил правил на художник с оградата на двора. Успокоен запалил спокойно цигара, издухал дима от нея и се усмихнал блажено при мисълта, че е открил как пейката да се боядисва, без неговите мързеливи ръце.

В.СОФИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар