вторник, 11 юли 2017 г.

Нервите на кафе машината


        Стоим очаровани с жената пред кафе машината на плажа и се чудим. Приготвили стотинки точно, решаваме да изпитаме нервите и. Поисках  кафе с много захар. Благо склонна донякъде към мен машината пусна от кафявата ароматна течност. Но заинатена реши, че не ми е нужна захар.

 „Сигурно е свършила“ –мина мисъл в главата ми докато съпругата ми пускаше стотинки изброени точно, в гладната паст на автомата. Този път обаче за да се подиграе с чувствата ни машината пусна захар и предизвика паника в жена ми, която обича кафето горчиво.

„Виж ти!“ –замислих се аз „ На жените дава сладичко, уважава ги, а на нас мъжете само горчиво. Или пък, гадината, уж ламарина, а има чувства, изтъкана е явно от големи нерви, съединени с кабели, прибира монетите ни,  и вече е свободна в действията си, като се подиграва с нас.“

     Кога две бъркалки, кога една, кога и без тях, тя решава, кой какво кафе да пие. Утре може и студено да е, или пък никакво! Все пак чуждите нерви трябва да се уважават, за да има за нас кафе, а за машината пари, нали!?

В.СОФИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар