неделя, 3 февруари 2019 г.

Драган

                                                                                  Драган
       Обзет от невъобразима скука по време на дежурство като пазач в доклада вместо моето скромно име, написах измисленото, Драган.
-А кой е Драган? –любопитства колегата дошъл да ме смени.
-Че кой може! Аз! –отговарям усмихнат и следя реакцията на колегата, който изважда кърпичка бърше запотените стъкла на очилата си и впива поглед в месечния график за дежурство. Най-после решил, че трябва да каже нещо се обръща към мен с думите:
-Добре де! Едно не ми стана ясно... А кой утре сутринта ще ме смени, като в графика не пише нищо?
-Че кой може! Стоил!
-Стоил! Кой е Стоил?-повдига учудено очилата си колегата и отново ги бърше. Знае, че няма такова име в графика и му е чудно.
-Стоил е тоя, който не само ще те смени на сутринта, но ще стои и на пост цял ден, докато дойде другият от колегите вечерта.
-А ясно! Само не ми казвай, че ти си Стоил?
-Че кой друг! Ако не е Стоил дето стои, ще е Драган, който се отегчава от скука по време на дежурството...
В.Софин

Няма коментари:

Публикуване на коментар