неделя, 24 март 2019 г.

Придобих жилище...

      Да ви кажа трудно ми беше... Ама много трудно, защото бях бездомен! Но от скоро съм добре. Придобих жилище. Е, не е голямо, но става. При това не съм платил и лев за него. Дори ми плащат да стоя в жилището.
Много лесно го получих. Нали бях безработен и бездомен от две години. Намерих си работа. Назначиха ме пазач.
        Сега съм едновременно на работа  и не съм. Дремя в кабинка, метър  и петдесет на метър и петдесет... Това е и моето, забележете топло и уютно жилище. Има си калорифер и си свиркам вътре. В него обаче не само спя, но и пазя...
-И какво толкова пазиш? –попита ме един приятел забелязал, че съм загладил косъм.
Отвърнах му:
-Какво може да пазя. Пазя си жилището, кабинката да не ми я дигнат... Обикалят крадци наоколо и все хвърлят око към мен. Ако не е тя ще съм бездомен... Ама да ти кажа правичката лесно жилище, не се придобива. Ако не си във властта и не знаеш хватки...
-Какви хватки? –заинтересува се приятелят ми и аз го открехнах:
-Ясно какви! Обичайните заподозрени... Половин цена за жилище и много връзки при това топли, да ги греят и през зимата...
В.Софин 

Няма коментари:

Публикуване на коментар