петък, 5 януари 2018 г.

Двама на море

    Изкарах я насила... Нека види плажа. Недоволна от отношението ми, тя през цялото време не спря да сумти, изнервящо. Твърдеше, че у дома  има толкова много работа, а аз глупакът съм тръгнал да се забавлявам. И не само това. Разправяше в ушите ми небивалици. Пари нямало. Че, кога ли ги е имало?! Въпреки протестите и да бъда разумен; въпреки нежеланието и да дойде, аз направих решителна крачка. Изтеглих кредит. Вместо да въздъхне с облекчение като мен и да следи летящите чайки и разголените млади дами по-плажа, тя не престана да мрънка с протестите си. Дърпаше се през цялото време, като мома която не е щипана.
  Въпреки всичко изкарахме си двамата, добре. Все пак за да не се окажа егоист и тя, да не се чувства съвсем самотна и зла, осигурих и гадже.
  Хареса и. Не искаше да си тръгва накрая. Бе съвсем отпуснала юздите, забавлявайки се за моя сметка. Накрая почти разочарован се опитах да я озаптя. Но озаптява ли се развихрена хала?!
На косъм бях да изпусна превоза си, за моя невзрачен, провинциален град. Гаджето, което заедно с нея бяхме забили, остана разплакана на плажа. Но уви и тя остана с него. Нямаше възможност да си тръгне с мен. Времето и бе изтекло.
  Почти обидена от грубото ми отношение към нещата от живота, „ПОЧИВКАТА“, защото това бе „ТЯ“- въздъхна за последно и умря изцяло, за тази година.
 Остави ме самичък в лапите на омръзналата работа, която не забрави да ме посрещне ехидно на вратата, заканвайки се да източи докрай нервите ми. Гадината искаше да изсмуче и силите ми, изкарвайки през носа, преживяната, морска идилия.
Едно знам. До година, когато „ПОЧИВКАТА“ възкръсне отново, мисля пак да тегля, кредит. И не само това. Знам че, пак ще я взема със себе си, там сред гларуси и чайки, разголени тела на млади момичета, сред воя на вятъра хапещ брега и вълните танцуващи под блясъка на Слънцето, усмихващо се в изгрева си...! Знам и друго, че ще протестира. Но пък едно ми е ясно. Никога няма да се почувствам другаде толкова добре другаде както с милата, единствено любимата, идваща веднъж в годината, да ме навести и прегърне, „ПОЧИВКАТА“.
В.СОФИН 

Няма коментари:

Публикуване на коментар