петък, 9 март 2018 г.

Докоснаха ме...!

-Това дело, няма как да не го спечеля!... И как иначе...
Докоснаха ме!... При това без мое разрешение. И това, ако не е сексуален тормоз. Направо изнасилване си беше... –реве Пешо пред приятел.
-И какво толкова е станало?
-Настъпиха ме по-мазола! Бих го преглътнал някак си... Ама....
-Не можеш ли?
-Не!
-И защо?
-Оказа се жена... При това съвсем позната... –реве още по-силно раздразнен Пешо.
-Да не е била шефката ти?
-Не! Жена ми беше... Оказа се, че именно на нея бях забравил да взема букет за осми март.
-И затова, ще я съдиш?
-За моралната болка брат, за моралната... Откъде да знам, че шефката ми именно този ден ще дойде на работа. Обикновено не идва никога!
-И така?
-Букетът отиде при нея, а нямах време за друг...! Знаеш явиш ли се пред жена с празни ръце на осми март, тя подивява и под следствията излизат от контрола...
В.Софин  

Няма коментари:

Публикуване на коментар