вторник, 20 март 2018 г.

"НИКОЛ"

   Случайно срещам на пазара моята сестра, женена в близко село до града. Зарадвана от неочакваната среща,тя ме кани:
-Хайде да те водя при Никол на кафе!
Замълчах от изненада. Коя ли пък е тази...? Учуден вдигам безпомощен рамене и питам:
-Любопитно ми е, коя е Никол? Някоя твоя приятелка, или, или... –не довършвам защото сестра ми, ме прекъсва усмихната щастливо от неочакваната среща:
-Не знаеш Никол!?
-Че откъде може да я знам.  Скоро не сме разговаряли по-телефона и не знам. Все пак какво ще правим при Никол?
- Нали ти казах... Ще пием кафе!
-Да не би да има заведение, тази личност? –продължавам да мъча сестра ми с глупости, когато внезапно чувам от устата и:
-„Никол“ е ресторант глупчо! Ти какво си помисли?
-Че може да е управителката...
-Какво?
-Да се казва Никол!!!
В.СОФИН  

Няма коментари:

Публикуване на коментар